استدلال دختر بچه نه ساله..
چند ماه پیش، دختر بچه ی نه ساله به اسم فاطمه با شبکه ولایت تماس گرفت و در برنامه ولایت و امامت، به کارشناسی آیت الله حسینی قزوینی سخنی گفت ومثالی زد که من متحیر ماندم البته این سخن را به گونه های مختلف شنیده وگفته بودم وسخن این دختر خانم عزیز این بود که وقتی خانم معلممون از کلاس بیرون میرود رو به من میکند ومیگوید خانم محمدی شما نماینده من تو کلاس هستید، یعنی معلم، اداره یک کلاس که جامعه کوچک چند نفره تشکیل میدهد را متقبل میکند به نماینده وجانشین خود پس چطور پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم اداره یک امت اسلامی را بدون نماینده وجانشین رها میسازند؟ مگر نعوذبالله پیامبر ص کمتر از یه معلم ساده میدانند؟چرا دور برویم وقتی ابوبکر در اواخر عمر خویش جانشین انتخاب میکند آیا جناب ابوبکر بیشتر از پیامبر ص میدانسته؟؟ خداوند عقل وقوه تفکر را به انسان داده تا استفاده نماید پس چرا کمی تعقل وتفکر نمیکنید؟ و در اینجا واجب شد نقل قولی از آیت الله طبسی انجام دهم.. آیت الله طبسی تعریف میکردند در مدینه یک وهابی به من گیر داد که مذهبت چیست؟! من گفتم: من سنی هستم! شخص وهابی گفت خب بعد پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم چه کسی را به عنوان خلیفه قبول داری؟! گفتم سیدنا ابوبکر را قبول دارم! گفت احسنت!بعد گفت خب بعدش؟ گفتم سیدنا عمر! لبخندی زد و گفت بعدش؟ گفتم سیدنا علی علیه السلام! داد زد وبا عصبانیت گفت پس عثمان رض چه شد؟! گفتم خب مردم عثمان رو عزل کردند که از صحابه بودند وعثمان رو کشتند واز خلافت برکنار کردند! با عصبانیت گفت به مردم چه که عثمان یاهمان خلیفه روبرکنار کنند؟؟؟ گفتم پس به مردم چه که کسی رو به عنوان خلیفه انتخاب کنند؟؟؟ وهابیه عصبانی شد و گفت تو رافضی هستی!!!!!! آری عزیزان وبرادران من، این همه دلیل فقط برای هدایت است و بس..

..

نظرات شما عزیزان:

یه سنی
ساعت22:16---6 ارديبهشت 1394
سلامعلیکم ،شما میگویید این همه سنی مذهب تقریبایک میلیارد نفر گمراهند؟چرا الکی تعصب دارید
پاسخ:سلام دوست عزیز.. در مطلبی نوشته بودن ایا اکثریت ملاک است؟؟ در قران به صراحت امده اکثرهم لا یعلمون.. یعنی بیشترشون نمی دانن.. و در گمراهی هم میشه مثال زد شش میلیارد غیر مسلمان زمین که گمراهند، چه بگویند؟؟ انها هم استدلال شما را دارند.. الله اعلم


عبدالعلی
ساعت17:58---2 ارديبهشت 1394
منم همون برنامه رودیدم که دختره زنگ زدولی نمیدونم چراسنی هایه ذره فکرنمیکنندکه میشه یه ملت روبدون سرپرست رهاکرد؟حضرت موسی وقتی چهل روز رفت به سمت کوه برای خودش جانشین گذاشت ولی پیامبرماهمینطوررهاکرد.تونظرقبل
پاسخ:سلام بر عبدالعلی عزیز.. درست است دختر بچه نه ساله شیعه می تواند جواب علمای وهابیون را دهد و این باعث افتخار همه ما شیعیان هست..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: دختر بچه نه سالهآیت الله حسینی قزوینیآیت الله سید عبدالله حسینی قزوینیحوزه علمیه قمآیت الله طبسیآیت الله اسلامیآیت الله خامنه ایآیت الله حسن زاده آملیآیت الله فاضل تبریزیشهید مطهریشهید باهنرشهید رجاییشهید باباییرسول مهربانیشبهات وهابیتشبهات شیعهشبهات اهل سنتاستدلال قویعکس های ایرانیعشقهای پایدارعاشقان خداعاشق خداییحضرت امیرالمومنین علیه السلامحجابنعمتحجاب نعمتعشق الهیمجنونلیلیمجنون و لیلیمحمداسلامیدکتر اسلامیمحمد علی اسلامیمحمد مهدی اسلامیمسیحیتیهودیتزرتشتیبابیتبهائيتمصریمحمدمرسیمبارکقذافیباراک اوباماشبکه های صدا وسیماکلیپ های خنده دارموزیک ویدئومناطق گردشگریموضوعات مذهبیداستانهای مذهبیعبرتهای تاریخمناطق جفرافیسید حسین اسلامیازدواج دائمازدواج موقتخانوادهمشاور پزشکیمشاور مذهبیاستدلال وبرهان شیعهمرورگر موبایلچتروم مذهبیعزیزان اهل سنتبرادران اهل سنتجناب ابوبکرخلافت پیامبر صآیات قرآنحکم زنان پیامبر صام سلمه سلام الله علیهاحضرت آمنه سحضرت آسیه سحضرت مریم سحضرت خدیجه سحضرت زهرا سشباب اهل جنت عجدیدترین نرم افزارجدیدترین اخبارجدیدترین موضوعات خاور میانهجدیدترین بازیهای موبایلجستجوگر موبایلدهه فجر انقلاب اسلامیهیئت بین الحرمین تهرانکربلایی جواد مقدمسایت ذاکرینکربلایی محمد مولاایام محرمایام فاطمیه س

تاريخ : دو شنبه 13 بهمن 1393 | 1:4 | نویسنده : محمد اسلامی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب فروشگاه اینترنتی
  • وب تماش
  • وب تالار نیوز
  • وب رد ریپورتر